1987 Eerste dag in Pre primer

eerste dag preprimere skool preprimer

Ek kan nie veel van my eerste skooldag onthou nie. Dit was by die voorbereidingskool in Mafikeng en ons het in Jan Viljoenlaan 13 gebly. Ek weet net dat ek daardie jaar baie geniet het. Juffrou Johanna was my heldin en ek wou net soos sy wees. Kyk die indraai voete. Dit is later reggemaak. Met my antiversie van die heupe en al het ek nooit gevoel dat daar iets is wat ek nie kan doen nie. My liefste mamma het my altyd ondersteun en aangemoedig.

Published by

Sunflower

Very creative. Happily married. Living on a plot with my husband and two dogs. Loving life.

Leave a Reply

