My eerste gebreekte arm

gebreekte arm
My eerste gebreekte arm

Van kleins af het ek maar altyd probleme gehad met my arms en bene. Was nog nooit baie vas op my voete nie. Dit kan toegeskryf word aan baie redes maar die feit is ek loop liewer op my kniee as op my voete. Ek kan nie presies onthou hoe my arm gebreek het nie. Ek onthou van ‘n renerige dag in Vanderbijlpark en my ma wat se ons moenie op die nat klimraam speel nie. Ek onthou die seuntjie het met ‘n pyp teen die klimraam gekap en dit het so ‘doef doef doef’ gemaak. Daarna sien ek myself van buite af op my sy le en my arm is baie baie seer. Ek was omtrent 4 jaar oud. In jare daarna het ek baie probleme gehad met juis hierdie arm. Daar het iets fout gegaan met die spalk van die arm en ek moes ‘n operasie kry toe ek tien was om die senuwee te gelei. Dit alles bring my net weer by keuses. Gaan ‘n mens jouself bejammer en opgee of gaan jy uithou en aanhou. Met almal van ons gebeur daar soms(of gereeld) slegte goed. Dit is jou besluit wat jy daarmee gaan maak.

Volg my op Twitter @AmandaCalitz

My ander blogs: Sunflowerfun Pre school Sunflowerfun Primary Sonneblomme, koffie en varkies Afrikaansisfun

Published by

Sunflower

Very creative. Happily married. Living on a plot with my husband and two dogs. Loving life.

Leave a Reply

